Zaakceptuj zmiany, dostosuj styl funkcjonowania zakładu optycznego w czasie pandemii.

Potrzeba jest to stan w którym człowiek odczuwa chęć zaspokojenia jakiegoś braku. Wymuszona cyfryzacja życia, oraz zmiany wywołane szeroko pojętymi konsekwencjami w wyniku SARS-COV2 przyczyniły się między innymi do galopującego zmęczenia wzroku u społeczeństwa, co z kolei stanowi nie lada wyzwanie dla branży optycznej, chcących zaspokoić potrzeby potencjalnych klientów. Nowy cyfrowy świat, u progu którego stoimy oczekuje od nas nowego stylu spojrzenia na okulary dla klienta. Odpowiedzią na zmieniający się styl funkcjonowania naszych klientów jest umiejętność diagnozy, oceny i wyboru indywidualnego sposobu zaspokojenia potrzeb wzrokowych i zakupowych. Te potrzeby zmieniają się dynamicznie. Dlatego i my powinniśmy się równie sprawnie zmieniać w obrębie funkcjonowania optyki okularowej. Zrozumienie stylu życia pacjenta staje się kluczem rozumienia przemian zachodzących w naszym świecie. W odpowiedzi na te wszystkie potrzeby rynku, wsłuchując się w trendy zmian- spełniłam swoje marzenie i 15 maja otworzyłam swój nowy salon optyczny „Być widzianym”. Chcę prowadzić w nim sprzedaż aktywną, co oznacza poczucie odpowiedzialności personelu salonu za zapewnienie wszystkim klientom dobrego widzenia i wyglądu w każdej sytuacji w jakiej bywają, oraz umiejętności rozmawiania nie tylko o produktach lecz również o kliencie. Jak rozpoznać potrzeby klienta? Zadając choćby kluczowe pytania i podając silną argumentacje. Fachowca poznaje się po tym, że wie o co zapytać. Wie z jakimi trudnościami spotykają się użytkownicy okularów i soczewek kontaktowych, pyta o ich doświadczenia, oraz identyfikuje problemy, których uniknięcie może usprawnić funkcjonowanie. Pytania zadawane przez sprzedawcę, oraz potrzeby przez niego formułowane tworzą w głowie klienta kryteria, jakimi należy się kierować przy wyborze tego typu produktu. Potencjalny klient analizuje oprawki pod wieloma względami: ceny, oferty, wizualnej atrakcyjności. Kredyt zaufania jakim nas obdarza jest bezcenny. I to właśnie stawiam sobie za cel- pełną współpracę z pacjentem.
W moim nowym salonie optycznym na 55m2 znajdują się między innymi: sala sprzedażowa, sala VIP gdzie pierwszym gościem był wokalista Marek Piekarczyk, otrzymane rekomendacje są świetnym dowodem, że warto zadbać o jakość dobrego widzenia. W zakładzie oczywiście mieści się mój gabinet optometrysty. Salon będzie również współpracował z lekarzem okulistą, na którego pomoc mogę zawsze liczyć! Wszystkie pomieszczenia w salonie zostały zostały wyremontowane odzyskując blask i świetność, a ich układ w pełni pozwala zachować wszystkie obowiązujące procedury sanitarne.
Nasz asortyment optyczny zaspokoi zarówno gusta (jesteśmy na bieżąco z trendami w optyce), jak i kieszeń każdego klienta. Każdy może u nas liczyć na profesjonalną obsługę, doradztwo i pomoc. Gorąco zapraszam do mojego salonu „Być widzianym” w Bochni na ul. Kazimierza Wielkiego 6. Jesteśmy dla Was, oddaj się w nasze ręce! Wszystkie nasze usługi objęte są gwarancją adaptacji. Pracownia optyczna znajduje się w Bochni na ul. Różanej 9, a fachowy zespół dba o wykonanie okularów z najwyższą starannością. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Zapewniamy profesjonalne badanie wzroku, pomożemy w wyborze właściwych okularów i soczewek kontaktowych. Nasze bogate i długoletnie doświadczenie gwarancją wygody i najlepszej obsługi. Zapraszam.

(Visited 55 times, 1 visits today)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *