W sieciówkach okulary klienci wybierają sami, gdyż sprzedawca tylko sprzedaje dany produkt. Natomiast u optyka najpierw przeprowadzany jest dokładny wywiad, następnie dobierane są odpowiednie oprawki i doradzane soczewki.
Optyk ma czas na:
- indywidualne podejście do klienta – przy zakupie powinniśmy pytać o wykonywany zawód, aby odpowiednio dopasować oprawki do stylu pracownika danej branży, uwzględniając przy tym dobór mocy szkieł i kształt oprawek korzystny do kształtu twarzy,
- zajęcie się klientem i przeprowadzenie z nim wywiadu,
- dokładne objaśnienie jak dbać o wydane okulary oraz jak często powinna się odbywać konserwacja okularów,
- opiekę nad pacjentem, gdy odbiera okulary oraz kontrolę czy dobrze się czuje w okularach o określonej mocy, szczególnie gdy np. ma astygmatyzm…itd.
- dokładne pomiary na I-terminalu – gdyż niestety często zdarza się, iż szkła są źle montowane pod względem technicznym.
W swoim zakładzie optycznym podchodzę do klienta bardzo indywidualnie, staram się rozpoznać jego potrzeby.
Nie dopuszczam do zakupu nieodpowiednich okularów, np. z za małą oprawką, krótkim zausznikiem, małym polem widzenia, itp.
Zawsze dążę do tego, aby moi pacjenci byli zadowoleni z profesjonalnej obsługi. Sprawdź sam jak przyjemny jest dobór okularów w naszym salonie!